BON DIA EXPLORADORS I EXPLORADORES!

Darrer dia del segon trimestre!

No sembla possible, però és així. El temps passa ben aviat!

Què tenim per avui?

✅Feineta al blog d'anglès. Anau-hi a veure que vos proposa na Irene. I pensau a enviar-li les feinetes que teniu pendents.

✅Un vídeo i un formulari sobre les capes de la Terra

✅Els problemes de matemàtiques resolts per si necessitau pegar una ullada i corregir.

✅Una nova endevinalla, que és la darrera abans de vacances. I les respostes a les tres endevinalles d'aquesta setmana.

✅Al llarg del dia d'avui també vos aniré penjant algunes fotos i vídeos (si el blog m'ho permet) que m'enviau, sobre els bons moments que passau.

✅I, en darrer lloc, vos aniré penjant les fotos i vídeos de les construccions que heu creat. 

Qualsevol cosa que tengueu i encara no m'hàgiu enviat, recordau que hi sou a temps.

I aquí vos deix la meva darrera PROPOSTA MUSICAL del trimestre. Esper que vos agradi tant com a mi. La dedic a tots i a cada un dels meus exploradors i exploradores estimats. I, des de casa meva vos dic, igual que ho fa la cançó...

BON DIA AL DESPERTAR GEGANT DEL QUI SOMIA
EN CANVIAR-HO TOT SENSE CAP POR.

Jo sé que vosaltres teniu somnis gegants
que un dia es faran realitat
i que canviaran el món.

Somiau, sense por, que tot és possible!


Comentaris

Entrades populars