BON DIA EXPLORADORS I EXPLORADORES!

Com estau?

Jo encara pens en la tutoria d'ahir. I és que me va agradar tant veure-vos! 💖💗

Ho vàreu fer molt bé. Ho repetirem! Ja vos avisaré.

Avui tenim un parell de cosetes per fer. Vos explic...

✅Una nova endevinalla per resoldre i afegir al llistat. Ja en tenim moltes, i encara en col·leccionarem moltes més!

✅Una feineta de llengües, de B i V. Ho hem de repassar, que ens embullam una mica.

✅Una feineta de geometria amb un vídeo que vos ha preparat na Margalida. Segur que vos agradarà molt la proposta.

✅M'enviareu fotos de les passejadetes que feis aquests dies i les publicarem al blog? Ja sabeu que m'encanta rebre fotos vostres perquè és com si vos enyorés una mica menys.

✅Avui algú de vosaltres rebrà el meu mail per començar el segon conte que crearem entre tots i totes. Estau pendents! Però que ningú faci res fins que rebi el meu missatge, ok?

I la PROPOSTA MUSICAL d'avui també m'encanta. A veure si a vosaltres també...


Fora por, estimats i estimades!

Comentaris

Entrades populars