BON DIA EXPLORADORS I EXPLORADORES!

Com estau? Ja hi som tots i totes?

Idò, ja podem començar.

Avui teniu algunes propostes noves. Recordau que no vos heu d'angoixar per fer-les. Es tracta d'anar fent a poc a poc i cadascú al seu ritme. No són gens complicades. Organitzau-vos i anau fent. No s'ha de fer tot, ni tot s'ha de fer avui. Qualsevol cosa que necessiteu, no dubteu en comentar-m'ho.

I quines són aquestes noves propostes?

✅Les que vos fa na Maria al blog d'educació física. Hi anireu, les mirareu i les tendreu en compte? Segur que vos permetran passar una estona ben agradable i en moviment.

✅La que vos faré jo a partir de la col·lecció de paraules especials que m'heu enviat. Ho trobareu a una de les següents entrades.

✅Teniu un formulari per completar, amb 10 preguntes de vertader o fals, sobre el conte "El drac dels set colors". Què l'heu llegit o l'heu escoltat? Ara ho comprovaré! 😉

✅Podeu aprofitar aquests dies per seguir gaudint de les diferents propostes que teniu al blog relacionades amb Sant Jordi. Jo crec que ahir no vàreu tenir temps per poder mirar i escoltar tots els contes de la cartellera, ni per fer totes les manualitats que vos fan ganes. A que no?

✅I recordau que teniu una endevinalla més i totes les respostes de la setmana.

✅Més tard vos publicaré fotos que m'heu anat enviant amb tot el que feis a casa. Si en teniu i les voleu enviar, les afegiré. I també publicaré totes les fotos amb els vostres llibres de lectura.

Començam el dematí amb una nova PROPOSTA MUSICAL...

Comentaris

Entrades populars