NORMES DE L'ILLA DESERTA

Quan partim a l'illa deserta que heu descobert? Jo ja tenc el meu equipatge preparat. I vosaltres?

És que amb aquestes normes que heu decidit la convivència a l'illa té l'èxit assegurat i la felicitat també està garantida. Així que avisau-me de dia i hora, que jo hi venc!!!

M'encanten totes les propostes que m'heu fet arribar. Si vosaltres fóssiu els que prenen les decisions, aquest món rodaria mooooooooolt millor!!!












I també m'han arribat aquestes propostes de normes via e-mail. N'hi ha que això de practicar amb el teclat ara els agrada i em fan arribar alguna feineta per correu electrònic.

Mirau, mirau...

- Fer castells d'arena.
- Fer peluixos amb fulles d'arbres.
- Fer-me un sac de dormir amb fulles i trossets de corda.



1. Tothom s'ha de portar bé.
2. Se poden dur peluixos de Pokémon.
3. S'ha d'explorar.
4. Dur tendes de campanya per dormir.
5. Dur canyes de pescar.
6. No se pot insultar ningú.



1- Si ve un desconegut, primer l'hem d'inspeccionar (per si du armes) i li hem d'explicar totes les normes de convivència.

2- No agafar res de la natura excepte aliments, pedres i fusta.

3- Mantenir l'illa neta, fora plàstics ni residus.

4- Ser amable amb tots i cuidar la natura.

5- No matar cap animal si no és per menjar.




1. No se pot fer foc devora els arbres ni les palmeres per evitar incendis.
2. No matar els animals perquè si ho feim, feim mal a la naturalesa.
3. No barallar-se, perquè si ho feim molestam els animals.
4. Hem de cooperar tots junts per construir el nostre poble.
5. Ens hem d'escoltar i respectar entre nosaltres.

Comentaris

Entrades populars