Algunes propostes generals...

Aquests dies m'han vengut al cap algunes idees. A veure què trobau.

Vos propòs...

  • Compartir totes aquelles petites idees i iniciatives que vos ajuden aquests dies a passar el temps dins casa. Segur que ara, en aquests moments que vivim, les petites coses i els petits moments agafaran una importància molt especial. Me les podeu enviar per mail i jo les vos aniré publicant.
  • Fer un concurs d'endevinalles. Segur que en sabeu o que en podeu demanar als vostres familiars. Si me les enviau per mail, jo les publicaré al blog i vosaltres les podreu resoldre. A final de setmana vos publicaré les solucions i comprovareu els encerts.
  • Fer una marató de lectura. Entre avui i demà m'heu d'enviar per mail el llibre que heu decidit llegir aquests dies. Alguns n'agafàreu un de la biblioteca d'aula. Altres no ho féreu perquè ja en teniu a casa algun mig llegit o pendent de llegir. Quan acabeu el llibre, cadascú al seu ritme, m'ho fa saber per mail i hi ha d'adjuntar un comentari per als companys, explicant si recomana o no la lectura i perquè. Aquesta informació serà molt útil per a tots de cara a elegir el proper llibre de lectura.
A més, si aconseguim que tots i totes acabeu el llibre elegit i que hagueu enviat la recomanació, en tornar-nos a veure a l'escola apuntarem dos punts extres al nostre llistat de punts i vos faré un regal de bons lectors. Què trobau?

Animau-vos!

Comentaris

Entrades populars