BON DIA EXPLORADORS I EXPLORADORES!

Avui començam el dia amb UNA NOVA PROPOSTA!!!

A veure si vos agrada!!!

Ja sabeu tots i totes que a n'en Ricard li encanta dibuixar i m'ha enviat algunes fotos dibuixant perquè aquests dies aprofita, ja que té temps de fer-ho.

I parlant amb ell via mail se'ns va ocórrer una idea que vos volem proposar.

Mirau, hem començat un conte que voldríem continuar entre tots i totes. Què vos pareix?

A la següent entrada del blog (titulada CREAM UN CONTE ENTRE TOTS I TOTES) vos posaré l'inici del conte i la primera il·lustració que ha fet en Ricard. A partir d'aquí hem de continuar i en farem un bocinet cada un. Jo vos enviaré un mail quan vos toqui fer el següent bocí. Si voleu, a part de fer el bocinet de conte també podeu fer el dibuix, o en Ricard el farà a partir de la vostra proposta de text, que jo li reenviaré. 

Una vegada fet el següent tros del conte i la següent il·lustració, que m'arribarà via mail, la vos publicaré al blog. 

Així, a poc a poc, crearem un conte entre tots i totes. Si fóssim a l'escola ens podríem seure en rotllana i crear-lo en un moment. Les circumstàncies fan que l'haguem de crear d'aquesta altra manera. Però també és possible. Vos animau?

Esperau el meu mail. Jo vos avisaré quan vos toqui. Tendreu notícies.

Comentaris

Entrades populars