Bon dia EXPLORADORS I EXPLORADORES DE TERCER B!

Com heu passat el cap de setmana?

Esper i desitj que tot hagi anat bé. Recordau que a partir d'avui farem classe però d'una altra manera. I estarem connectats

Cada dia, de dilluns a divendres, trobareu una entrada al blog amb les propostes de les tasques que podeu fer.

A més, teniu el meu mail i el de tots els mestres per si els necessitau. Al meu mail (catipons@ceipmiquelduranisaurina.com) me podeu fer arribar tot el que vulgueu i jo, tan aviat com pugui, vos contestaré. També podeu deixar comentaris a les entrades del blog i les publicarem. Una coseta però... Si penjau algun comentari i veis que no està publicat, m'ho comentau via mail, perquè hem detectat que, a vegades, no ens arriben els comentaris que penjau i creim que és a causa del dispositiu des d'on el feis.

Ja sabeu que aquests dies hem de ser responsables i solidaris. La situació actual ens ho demana a tots, grans i petits. I sé que tots els exploradors i les exploradores de tercer B sabreu estar a l'alçada de les circumstàncies. No en tenc cap dubte. Sou especials, en particular cadascun de vosaltres i com a grup. M'ho heu demostrat des del primer dia que us vaig conèixer. Sou un grup cohesionat i molt unit. I ara, des de la distància, sé que també ens podrem donar una mà.

Comentaris

Entrades populars