BON DIA EXPLORADORS I EXPLORADORES!

Que hi sou tots i totes?

Passaré llista i ho sabrem. Qui me mira i m'escolta? 🙋

Ara sí... Començam! 💪

Ahir ja vàrem tenir tutoria amb un petit grup. Avui la farem amb dos petits grups més. Connectau-vos quan sigui hora. Ja sabeu que m'encanta veure-vos. 😍

Quan hagi recollir totes les vostres idees i aportacions, que són moltes i molt interessants, vos faré una publicació al blog. Intentarem tenir en compte tot el que heu dit i a veure quines coses podrem fer possibles d'aquí a final de curs.

Vos explic què trobareu avui al blog...

❎Una altra endevinalla.

❎Un nou conte al blog de la biblioteca i els vostres contes inventats que heu enviat a partir de la proposta de la setmana passada.

❎Una nova proposta de FusioArt. Per cert, avui és na Jenny, i no jo, qui vos fa la PROPOSTA MUSICAL. La trobareu a l'entrada del blog que ella vos publica.

❎Una entrada amb les curiositats sobre animals que me vàreu enviar ahir. Publicaré totes les que m'envieu. Així les podeu llegir i aprendre moltes coses interessants.

❎Recordau també que aquesta setmana tenim la proposta del viatge al centre de la Terra. Quan tengueu les vostres produccions acabades, les fotografiau i me les enviau al mail. M'encantarà veure-les. Estic segura que la vostra imaginació arriba molt més lluny que la meva i que me sorprendreu moltíssim.

❎Avui afegim dues propostes de matemàtiques. Les veureu a les següents entrades. Una és un dictat de números, que després haureu d'ordenar i escriure amb lletres. L'altra és una nova Actrivitat de Innovamat. Crec que vos agradarà molt. Treballarem QUELI's, és a dir, qui és l'intrús? 

😊No vos preocupeu per cap de les feinetes. Anau fent a poc a poc i sense angoixes. No s'ha de fer tot avui. Agafau el temps que necessiteu. Tot el que arriba ara de l'escola són propostes i pretenen ser una ajuda per passar millor el temps. Si alguna proposta ens angoixa i queda sense fer, no passa res. 

Judit Tomé – Biblioteca de Roquetes

Passau un bon dia,
estimats exploradors i exploradores!

Comentaris

Entrades populars